♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥:: WeLCome tO My bLog :: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Tuesday, April 7, 2009
Lega... hahahhaha.....
syukur alhamdulillah..... hampir separuh beban yang selama ni memberat kan kepala aku... akhirnya dah lepas.... presentation final year project dah selesai.... syukur sebab dah lepas ngan semua beban ni..... time nak tunggu turn nak present tu.... hahahhaha.... tdk buleh nak imagine how i feel.... takot gilak.... bila smpai turn.... hahahha.... present.... present... present.... dah selesai... tibalah soalan KBKK (kemahiran berfikir secara kreatif dan kritis) yg di ajukan oleh my examiner... sir yuszren.... 1st (Apakah nilai kredit yg ada pada sistem kamu??) aku pon mula buat muka kesian.... 2nd(Brapa lama kamu buat sistem kamu ni??) aku pun buat muka tak bersalah... 3rd(Apa part paling susah time kamu buat sistem kamu ni??) aku pon buat muka sungguh2 konon nya suma part adalah susah... and lastly 4th(Kamu ada soalan mau tanya ngan saya??? ) aku pon buat muka malu2... geleng kepala dan menunjukkan aku mmg takda soalan nak tanya.... hahahahha... at last... 'm finish my presenatation..... thank u very much to my supervisor and my examiner.... :D


posted by Si ChanteQ @ 12:50 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
♥ AbOut Me ♥

Name: Si ChanteQ
Home:
About Me:
See my complete profile

♥ PreVious PosT ♥
♥ Archives ♥
♥ My Clock ♥

♥ Aku Shuka ♥
♥ FriendS ♥
Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER